Дискримінаційна реклама та як з нею боротися – у Хмельницькому відбувся тренінг за участі маркетологів та представників Мінсоцполітики

Зовнішня реклама, відеоролики з оголеними тілами заполонили вітчизняні телеекрани та борди. Пропагуючи сексуальну дискримінацію не лише  жінок, а й чоловіків, рекламодавці захоплюють увагу потенційних споживачів продукції. Боротися з такими явищами в Україні почали у 2011 році, з появою стандартів недискримінаційної реклами. Відтоді на випадки звернень громадян з’явилися дієві механізми реагування. Цьогоріч  було зроблено більше десятка експертних висновків для рекламодавців.

Вже традиційно у Хмельницькому проводиться тренінг для маркетологів задля визначення критеріїв дискримінаційної реклами.

Більше сорока учасників за круглим столом  у ХНУ обговорили способи попередження проявів дискримінаційної реклами, адже часто боротьба з недобросовісними маркетологами  лише їм на користь.

На відвертий сексизм у рекламі  у сучасному суспільстві бурхливо реагує молодь. Адже кожен ролик чи плакат несе і соціальну складову.

Хмельницький став сьомим містом в Україні, де відбувся подібний захід. Адже обмін досвідом місцевої влади та експертів покращує ефективність боротьби з дискримінаційною рекламою.

About Ексклюзив

Check Also

Featured Video Play Icon

«Поділля» проти «Ниви»: підготовка до відновлення сезону

У Хмельницькому «Поділля» зіграло товариський матч проти вінницької «Ниви». Фактично такі міжсезонні товарняки показують наскільки ...