Із логотипом, і філософією… У Хмельницькому почали працювати над створенням бренду міста

Базар, річка, пиво… Це поверхневий асоціативний ряд, що виникає у  середньостатистичного хмельничанина при згадці про рідне місто. А от глибше розуміння й сприйняття змінюється. До цього висновку дійшла, провівши низку опитувань та досліджень, компанія, що нині займається новою стратегією Львова.

Саме на них: потенційних інвесторів, туристів і самих хмельничан  повинен чинити вплив бренд Хмельницького. Аби перші хотіли вкладати сюди гроші, другі – приїздити на відпочинок, а треті – не мали бажання перебратися до іншого міста. Дослідники ж вже відзначають непомітні для самих жителів обласного центру їхні ментальні переваги.

Тепер ці ідеї потрібно візуалізувати й перетворити у структуровану стратегію, котра просуватиме місто по країні й за її межами. Створення бренду задоволення не дешеве – вартість стартує від тридцяти тисяч гривень.

Особливих побажань до бренду міський голова Хмельницького не висуває. Каже, нав’язувати власної думки не хоче, тому й сам голосуватиме на рівні із одномістянами.

Стартує голосування не раніше початку лютого. Два місяці перед тим триватиме всеукраїнський конкурс, на який ідеї щодо бренду міста висуватимуть  креативники. А вже тоді за найкращу голосуватимуть хмельничани.

About Ексклюзив

Check Also

Featured Video Play Icon

Житло від облради. Дві багатодітні родини хмельницьких атовців отримали ключі від нових квартир

І справді пана Олександра можна вважати героєм не тільки українсько-російської війни, а й батьком-героєм. Чоловік ...