Нові шляхи збуту, нова продукція та новітні підходи для її рекламування. Сучасне суспільство хоче бачити якісний та впізнаваний товар.
Вже 12 років поспіль у Хмельницькому збираються маркетологи, юристи, економісти та фахівці провідних вишів країни. Мета такого заходу – обговорити тенденції маркетингу та співпрацю з виробниками продукції.
На 12-ту науково-практичну конференцію прибули не лише гості з інших міст, а й з близького та далекого зарубіжжя. Тема цьогорічного заходу – «Сучасні маркетингові технології в умовах глобалізації ринку» .
Сьогодні не всі виробники зацікавлені у правильній рекламі свого товару. Тож такі заходи мають ще й практичну складову, бо сучасні технології дозволять стимулювати створення конкурентно здатної продукції.
Недобросовісні виробники часто свідомо вводять споживачів в оману. Юристи та маркетологи намагаються боротися з такими явищами, хоча сучасний ринок перенасичений порушеннями.