Як реагує ринок на сучасні маркетингові технології – в національному університеті пройшла 12 науково-практична конференція

Нові шляхи збуту, нова продукція  та новітні підходи для її рекламування. Сучасне суспільство хоче бачити якісний та впізнаваний товар.

Вже 12 років поспіль у Хмельницькому збираються маркетологи, юристи, економісти та фахівці провідних вишів країни. Мета такого заходу – обговорити  тенденції  маркетингу  та  співпрацю з виробниками продукції.

На 12-ту науково-практичну конференцію прибули не лише гості з інших міст, а й з близького та далекого зарубіжжя. Тема цьогорічного заходу – «Сучасні маркетингові технології в умовах глобалізації ринку» .

Сьогодні  не всі виробники зацікавлені у правильній рекламі свого товару. Тож такі заходи мають ще й практичну складову, бо сучасні технології  дозволять стимулювати створення конкурентно здатної продукції.

Недобросовісні виробники часто свідомо вводять споживачів в оману. Юристи та маркетологи намагаються боротися з такими явищами, хоча сучасний ринок перенасичений порушеннями.

About Ексклюзив

Check Also

Featured Video Play Icon

Ярмарок волонтерів відбувся у хмельницькій обласній універсальній науковій бібліотеці

5 грудня – Міжнародний день волонтера. Це свято відзначається щорічно з 1985 року, коли Генеральна ...