Жінки в торгівлі. У Хмельницькому обговорили можливості виходу жінок-підприємців на зовнішні ринки

Влітку 2017 року вступила в силу Угода про вільну торгівлю між Україною і Канадою, відкривши для українських експортерів 98% канадського ринку товарів. Та потрапити на канадський ринок не так вже й просто. Питання виходу українського бізнесу, яким керують жінки, на зовнішні ринки обговорювали в Хмельницькому в межах заходу «Жіноче підприємництво: вихід на зовнішні ринки». Канадсько-український проект з підтримки торгівлі й інвестицій (CUTIS) орієнтований на розкриття потенціалу жінок-підприємців.

До заходу долучилися активні представниці експортоорієнтованого жіночого бізнесу Хмельниччини. В межах бізнес-кафе вони отримали корисну інформацію щодо потенціалу канадського ринку для українських виробників.

Фахівці проекту переконують, канадський ринок є дуже вигідним для українських експортерів. Адже там проживає багато наших співвітчизників. Крім того, експерти відзначають, що в Канаді багато населення похилого віку. І саме ця категорія людей володіє високою купівельною спроможністю та надає первагу нішевим товарам. Та попри такі привабливі обставини для українських експортерів існує чимало регуляторних бар’єрів.

Експерти кажуть, українські жінки-підприємці мають величезний потенціал. Але його ще потрібно розвивати. Учасниці також дізналися про платформу She Еxports та її переваги для жінок, які хочуть вивести свій бізнес на міжнародні ринки.

Під час заходу експерти та учасниці обмінювались порадами, новими ідеями з вдосконалення експортних стратегій своїх підприємств та налагоджували нові бізнес-контакти

About Ексклюзив

Check Also

Featured Video Play Icon

Як у Хмельницькому працевлаштовують атовців?

За майже п’ять років війни на сході Україна отримала тисячі сучасних героїв. Частина з них ...