Українською і без помилок: хмельницькі вивіски узаконять і підгонять під шаблон

Міська влада всерйоз і суттєво взялася за центр міста. Вслід за рішенням щодо ліквідації зовнішньої реклами, підприємцям підготували іще один сюрприз.

Аби це рішення не звалилося підприємцям як сніг на голову в департаменті взялися за просвітницьку роботу. Протягом двох тижнів управлінці відвідують торгові точки та офіси, поки спілкуються та пояснюють суть майбутніх змін. За цей час встигли обійти Проскурівську, Вайсера та частину Зарічанської, а це – понад 150 об’єктів. Наразі взялися за Подільську.

Ось так з дверей в двері, фахівці департаменту стукають, сподіваючись, що в майбутньому їм відчинять. Себто підуть назустріч і узаконять свої міні-рекламні щитки, це – перша вимога, котру підприємці мають виконати. Ціна питання, по-суті – нульова.

І йти до ЦНАПу. Там документи заберуть і самостійно відправлять на Департамент. При ньому вже створено робочу групу із фахівців, котрі, власне, й вирішуватимуть пасує така вивіска нашому місту чи ні. Слідкуватимуть й за тим, чи не порушив підприємець основних вимог, котрі тепер для титульних рекламних щитків існують. Їх, насправді, не так багато – до 3 метрів завдовжки, написання українською і, головне, – без помилок.

Таких будинків як цей в Хмельницькому насправді чимало. Причому підприємці не гребуть захаращувати яскравими та строкатими вивісками не лише новобудови, а й нечисельні пам’ятки архітектури. Дійшло до того, що більшість із них уже не можна навіть впізнати.

Власне, нові правила якраз і покликані ситуацію змінити. Важливість розкриття історичної привабливості обласного центру розуміють і хмельничани. Кажуть, руками і ногами підтримують такі нововведення.

About Ексклюзив

Check Also

Featured Video Play Icon

Як у Хмельницькому працевлаштовують атовців?

За майже п’ять років війни на сході Україна отримала тисячі сучасних героїв. Частина з них ...