Студенти презентували проекти з виготовлення екопродуктів
Середа, 05 жовтня 2016, 18:13
Вітчизняна екопродукція очима молоді – студенти Хмельниччини представили власні проекти екологічних брендів.
Цими днями в обласному центрі проходить тиждень споживача екологічної продукції. Власне бачення з розробки еко-продуктів представили студенти провідних вищих навчальних закладів Хмельниччини. Майбутні маркетологи ХНУ презентували проект із застосування сапонінів.
Еко-бренди - для здоров’я поколінь. Вже чотири роки екологічні організації всієї України проводять тижні споживача натуральної продукції. Цього разу більше уваги вирішили звернути на маркування та розробку власних найменувань. До ідеї долучилися і подільські студенти: розробили та представили власні проекти.
Екологічна освіта та корисне харчування - над цим давно працюють екологічні організації. 4 роки поспіль ГО «Мама-86» приділяють увагу маркуванню та просуванню на ринок вітчизняного продукту. Та поки сегмент ринку не заповнений корисними товарами, стимулювати появу нових найменувань намагаються ось такими заходами.
Екологічна освіта та корисне харчування - над цим давно працюють екологічні організації. 4 роки поспіль ГО «Мама-86» приділяють увагу маркуванню та просуванню на ринок вітчизняного продукту. Та поки сегмент ринку не заповнений корисними товарами, стимулювати появу нових найменувань намагаються ось такими заходами.
Десятки студентів з різних вузів Хмельниччини представили різні проекти з розробки та використання ресурсів, застосування сировини земельних угідь без пестицидів та хімії. На Кам’янеччині пропонують альтернативу енергетикам та спрайтам, – корисний та вітамінний напій.
Працювати над еко-проектами - це лише півсправи, а от, щоб запропонувати його вітчизняному ринку - потрібна реклама.
А от, студенти національного університету пішли ще далі та запропонували ефективне використання родовищ сапонітових глин. Над проектом трудились як викладачі, так і майбутні маркетологи. Тож, на розсуд журі була представлена командна робота.
Студенти додають, їх проект розрахований на те, аби зберегти навколишнє середовище та зменшити обсяги синтетичної продукції у майбутньому.
Як кажуть екологи та студенти, інформації про екопродукцію та її правильне маркування в нашій країні дуже мало. А тому для споживачів важливо знати, євро листок на пакуванні – ознака якості.
Нині товаровиробники лише починають цікавитися виробництвом екопродукції, адже органічні товари вже давно популярні на ринках Європи. Там споживачів не лякає їх вартість, адже харчування – запорука міцного здоров’я наступних поколінь.
Loading...