Зовнішня реклама, відеоролики з оголеними тілами заполонили вітчизняні телеекрани та борди. Пропагуючи сексуальну дискримінацію не лише жінок, а й чоловіків, рекламодавці захоплюють увагу потенційних споживачів продукції. Боротися з такими явищами в Україні почали у 2011 році, з появою стандартів недискримінаційної реклами. Відтоді на випадки звернень громадян з’явилися дієві механізми реагування. Цьогоріч було зроблено більше десятка експертних висновків для рекламодавців.
Вже традиційно у Хмельницькому проводиться тренінг для маркетологів задля визначення критеріїв дискримінаційної реклами.
Більше сорока учасників за круглим столом у ХНУ обговорили способи попередження проявів дискримінаційної реклами, адже часто боротьба з недобросовісними маркетологами лише їм на користь.
На відвертий сексизм у рекламі у сучасному суспільстві бурхливо реагує молодь. Адже кожен ролик чи плакат несе і соціальну складову.
Хмельницький став сьомим містом в Україні, де відбувся подібний захід. Адже обмін досвідом місцевої влади та експертів покращує ефективність боротьби з дискримінаційною рекламою.