Служба автодоріг Хмельницької області “зливає” облавтодор з торгів
Торги відбулися із трьох лотів. Зокрема, це ремонт доріг Житомир-Чернівці, Кременець-Біла Церква і Городище-Рівне-Старокостянтинів.
Найменшу пропозицію по дорозі Житомир-Чернівці запропонувало кам’янець-подільський “Будмонтаж Сервіс” – 14,5 млн грн. Однак це викликало обурення у представника тернопільської ТОВ “Техно-Буд-Центр”, яке було готове за 17,2 млн. грн підлатати автошляхи. Так, його цікавило досвід роботи “Будмонтаж Сервісу”, механізми, які він залучає тощо.
Як з’ясувалося, найбільший обсяг робіт в активі “Будмонтаж Сервісу” - трохи більше мільйона гривень. Здебільшого, це підприємство проводило мінімальні ремонти доріг.
Що стосується пропозицій по ремонту автошляхів Кременець-Біла Церква і Городище-Рівне-Старокостянтинів, то найменші (4,2 млн. грн і 5,2 млн. грн, відповідно) запропонував “Будінвест МВ” (Київ).
Голова комітету конкурсних торгів і перший заступник начальника Служби автомобільних доріг у Хмельницькій області Станіслав Вінський наголосив, що найнижча ціна не є головним критерієм обрання переможця торгів.
“Визначальним для нас є виконання ремонтних робіт у визначені строки, наявність техніки, спеціалістів та фінансових можливостей підприємства-підряника. Адже роботи по цих трьох тендерах слід розпочати без авансів, тобто, власними ресурсами. Низька ціна, запропонована на торгах, ще нічого не вирішує”, – сказав він.
За словами Вінського, шанси хмельницького облавтодору, який також брав участь у тендерів, нульові.
“Це підприємство у наданих пропозиціях вказало, що виконуватиме роботи, якщо замовник (Служба автодоріг області – НГП) надасть 30% авансову проплату. Треба ще мати ці кошти. Сьогодні на наших рахунках нуль гривень”, – додав голова комітету конкурсних торгів.
Згідно з законом, у Служби автомобільних доріг є 20 днів на опрацювання отриманої документації і визначення переможців.
НГП